Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Je kunt dus het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Ben je opzoek naar een vraag over Bestellen, Betalen, Bezorgen of nazorgen en retourneren? Deze antwoorden vind je op de gespecialiseerde pagina’s. Als je vraag er alsnog niet tussen staat kan je ons altijd mailen en/of WhatsAppen, we helpen je graag verder!

Nee, we verpotten jouw nieuwe groene amigo niet. Why not? Daar hebben we best wel een goede reden voor. De wortels van een plant kunnen namelijk gaan rotten als het overtollige water niet goed weg kan lopen. In de teeltpot zit een gat, waardoor overtollig water altijd weg kan lopen. In een andere pot en zonder de juiste dosis water kan jouw plant gevaar lopen, en dat willen we natuurlijk niet! De plant wordt daarom met zijn teeltpot in de sierpot gezet en door ons verzonden. Na het uitpakken hoef je dus alleen het bubbeltjesplastic van de sierpot af te halen en de plant weer terug in de pot te zetten. Wil je je plant toch graag ompotten? Lees dan hier hoe dat moet!

Wat jij wil! Op de productpagina’s van onze planten hebben we een selectie van potten gemaakt waarvan we denken dat ze goed bij de plant passen. Als er eentje bijzit die bij je in de smaak valt kan je die natuurlijk mee bestellen met jouw plant(en), maar niets hoeft!

Potverdorie, wat vervelend! Je kunt een klacht altijd melden door contact op te nemen via e-mail, Whatsapp of Facebook.

We reageren zo snel mogelijk op je klacht en gaan hier altijd binnen 14 dagen inhoudelijk op in. In de praktijk betekent dit dat we binnen 24 uur antwoord proberen te geven. Als we wat meer informatie van je nodig hebben, zullen we hier nog om vragen. We doen er uiteraard alles aan om met een gepaste oplossing te komen en jou weer helemaal tevreden te stellen.

Namens Thuiswinkel mogen we je nog het volgende vertellen:

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie van Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)