Alles over bestellen

We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over ons bestelproces! Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot bestellen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of WhatsApp ons gerust, we helpen je graag!

Simpel! Schrijf de gewenste planten op een briefje en verstuur deze doormiddel van flessenpost, áls we je bestelling binnenkrijgen versturen wij je bestelling vervolgens met paard en wagen jouw kant op. Grapje.. ons bestelproces is gelukkig een stuk eenvoudiger dan dat! Op de productpagina van de plant die jij wilt bestellen maak je een keuze uit het type pot dat je bij jouw plant wilt hebben. Vervolgens voeg je de plant toe aan de winkelwagen en vul je alle gegevens in die gevraagd worden. Je kiest een betaalmethode en bevestigt en betaald de bestelling. Zodra wij de bestelling binnen hebben, krijg je hier een bevestiging van via de mail. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden, krijg je een e-mail met daarin een Track en Trace link. Makkelijker kan niet!

Foutje! Daar moet iets mis zijn gegaan! Maar.. niet getreurd, we zijn je niet vergeten! Mocht je twijfelen of je bestelling niet goed is doorgekomen, mail of WhatsApp ons, dan kijken we even met je mee!

Jazeker! Het afleveradres kun je zelf veranderen naar het adres van je geliefde, oma, buurvrouw of juf. Dit doe je in de laatste stap van het bestelproces, nadat je eerst jouw eigen adres als factuuradres hebt opgegeven. We hebben wel jouw e-mailadres nodig zodat de gelukkige niet de orderbevestiging ontvangt. Het zou natuurlijk jammer zijn als de verrassing verklapt wordt door onze mailtjes.

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 9% BTW voor onze groene vrienden en 21% BTW voor alle niet-levende producten, zoals sierpotten.

Nee, deze krijg je alleen per mail toegestuurd omdat we het milieu zo min mogelijk willen belasten. En, als de plant een cadeau is wil je natuurlijk niet dat de gelukkige ontvanger een plant cadeau krijgt met de factuur erbij!